בקיצור: "תפוז" לא עונה.
אז פתחתי בלוג באתר "בלוגר" $$$ [4898]
עברתי
לכאן
האתר של "תפוז" איננו מגיב. אי
אפשר לראות את הפוסטים הרבים שכתבתי בשנים האחרונות. כיוון שכך עברתי לאתר Blogger, ואני אמשיך לפרסם כאן את המאמרים והקטעים שלי. אני אמשיך להודיע על
הפוסטים שלי בדוא"ל, לכל מי שמבקש ממני, במסר בדוא"ל, לכתובת:
מה אתם
חושבים? מה אתם מרגישים?
יוסף רגב
-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-=-~-
תגובות
אם בהמשך הקטע (הפוסט) הזה יש תגובות,
קיראו גם אותן. כשאנשים מתווכחים אתי, עולות נקודות חשובות, שלא נכנסו למסמך
המקורי שכתבתי.
אם הדברים שכתבתי פה מעוררים אצלכם מחשבות,
והרי לשם כך אני כותב אותם, אנא, הגיבו לדברי בבלוג עצמו, ע"י קליק על
"הוספת תגובה", כדי שאדע שקראתם וחשבתם עליהם.
אם התגובות שלכם מתייחסות לנקודה מסוימת
במה שכתבתי, סמנו אותה בשדה "נושא" ע"י מספר בסוגריים מרובעים
כפולים, לדוגמה [[1]], ואני אכניס את המספר הזה בתוך הטקסט שלי.
כיתבו תגובות. אל תהססו. אין צורך להיות
בלוגר רשום. אין חובה לתת כתובת דוא"ל. כל אחד יכול לכתוב את שמו – ולהגיב
(עד 500 מילים).
אם האותיות קטנות וקשה לכם לקרוא – לחצו על
מקש ה-CTRL ביחד עם מקש התו "+" (פלוס),
ואז האותיות יוגדלו.
קבלת
הודעות על כל מאמר בפוסט הזה
אם ברצונכם לקבל בדוא"ל הודעה על כל פוסט
יחדש שמופיע בבלוג הזה (מדי יום) – שילחו אלי מסר בדוא"ל, עם הכותרת
"שלח לי את ההודעות על כל פרסום בבלוג שלך", לכתובת:
תגיות: אקטואליה, לפעמים זה כל
כך נכון, ציטטות, תובנות, פתגם, מחשבות והגיגים, הומור,
No comments:
Post a Comment